top of page
  • Instagram
  • Facebook

Tajné tipy a videonávody.

Videonávody, ve kterých se dozvíte informace, které Vám banka ani pojišťovna neřeknou. 

Jakým situacím můžete čelit jako pronajimatel?

  • Obrázek autora: Finpet
    Finpet
  • 27. 3. 2024
  • Minut čtení: 1

Aktualizováno: 9. 4. 2024

Když se v sobotu ráno probudíte plánujíc klidný víkend, poslední věcí, kterou očekáváte, je zpráva od nájemkyně oznamující problém s průsakem vody u souseda v koupelně.

Tato situace není ideální a je potřeba jednat rychle.


Má první reakce byla okamžitě zavolat na pojišťovnu. Překvapení bylo, když jsem zjistil, že mám k dispozici pouze omezený rozpočet na řešení takových situací. Můj pojistný limit asistenčních služeb byl podstatně nižší než jsem si myslel.

Co dělat v takové situaci?



Požádal jsem pojišťovnu o vyslání technika, abych zabránil eskalaci problému v havarijním stavu. Následně mě napadlo využít pojištění nemovitosti, které jsem sjednával s nájemkyní a požádat ji o převzetí pojistné události. Toto pojištění bylo nové a jeho limit na asistenční služby byl ve výši 7000 Kč. Což bylo pro danou situaci dostačující.


Z této situace jsem si odnesl ponaučení o důležitosti pravidelné aktualizace pojistných smluv nemovitosti co do výše pojistné hodnoty nemovitosti tak i doprovodných asistenčních služeb.



Ale to nebylo vše. O několik týdnů později, opět přes víkend se objevila další situace.

Tentokrát byl nájemník uvězněn mimo byt kvůli zablokovaným klíčům v zámku dveří.

Rychlá reakce pojišťovny a použití asistenčních služeb opět bez problémů vyřešila nepříjemnou situaci.


Důležité ponaučení?

Kdo je připraven není překvapen.

Kontrolujte své pojistné smlouvy a limity asistenčních služeb pravidelně.

Tato malá opatření vás mohou uchránit před finančními a emocionálními starostmi a zajistit klidnější spánek.

sA

Comments


Sjednat schůzku

bottom of page